Come Pawn Me La Cb

  Aku malas sebenarnya nak marah-marah.Lagi-lagi member-member.Kamon la.Esok-esok muka kau gak la, pegi kuliah muka kau gak.Sekeji-keji aku pun lau aku makan ati, petang karang rilek je.Esok-esok leh lagi jadi kuli.No problem la.

  Sebab pe marah?Aku bagi ayat sinis?Kah Kah Kah!Sape makan cili terasa pedas la beb!Perangai masing-masing dalam poket, cakap lembut-lembut tak gerak gak..HAHAHA!


  Kat sini la peristiwa dimana seorang seorang budak yang budhekh telah menyamakan ruang dan waktu yang berbeza..Adoyai..Tolong la..Bagi aku ini boleh dikatakan menyungkit tapi tak kene tempat..

  Memang la aku akui aku memang pemalas gile.Sebab tu pointer cam babi.Tapi nak menyamakan membuat assingment sorang-sorang dengan buat tugasan rumah adalah pekara yang paling BODOH yang pernah aku dengar...

  "Aku nak kau tau camtu la rasanya lau wat assingment sorang-sorang"

  Kah Kah Kah!Memang betul kau ada buat assingment sorang-sorang.Memang aku percaya la.Then sebab tu ke kau malas nak BUANG SAMPAH,BASUH PINGGAN,BASUH JAMBAN,KEMAS RUMAH?lau camtu aku nak la buat assignment,bijak sendiri pastu kat rumah goyang kaki.-sebab aku dah buat assingment.

  Come on la.Setakat ni lau kau dah buat assingment sorang-sorang,next assignment bukan kau sorang dah lagi.Sem ni pun ada satu keje yang yang kau buat part kau sendiri (useless),pastu orang lain amik bahagian.-redo.


  Aku malas je nak ungkit-ungkit ni.-nanti tak payah buat assingment.

  Damn la.Lu rasa rugi ke buat sorang-sorang?Camne lak budak yang basuh tempat taik kau?Dia tak rasa hina?




  p/s : silent is gold - fyren

Tiada ulasan: