mestikah kaya itu berlagak?

  aku memang fuck la orang yang macam ni...kalau aku diperkenan oleh Majlis Raja-Raja untuk melempang orang-orang macam ni, pasti aku melakukan dengan kelajuan 25km/j....siyes menyampah gile...yela, aku sedar siapa aku....kang aku maki hamun kang, kene saman lak...lagipun hak diorag, pegi mati la ko masu...tiba-tiba lau satu hari nanti ada awek kaya kemaruk kat aku tapi kalau dengan orang lain pun tak hormat, confirm la aku tolak mentah-mentah.....aku tahu, bulan tidak akan jatuh ke riba, kalau jatuh pun aku dah jadi fosil dan time tu mesti dh kiamat....hari-hari gua minum air manis smpai kencing warna oren pun, aku tak kan dapat mengeluarkan kata-kata pujangga untuk mengurat aweks yang bajet hot bile berjalan dengan boyfren persis model..


  hari tu kebetulan masa aku nak pegi cari alamat untuk pegi LI, aku pegi la mall...saje jalan-jalan walaupun niat hati nk pegi karok seprem....aku belek-belek la baju-baju yang time tu ada sale...sentuh skit je...aku ni kalau tak ada hati nak beli memang tak kan tengok lama-lama.....melainkan harga dia tersangatlah murah......bagi aku student yang sangat sengkek ni, untuk membeli sehelai baju yang berharga RM30 adalah sangat mahal....aku beli barang-barang macam ni bile perlu je....walaupun aku tak beli tapi duit aku tetap habis pegi kat makanan...aku bab-bab makanan memang tak berkira...

  setelah menyentuh barang-barang yang aku rasakan perlu, aku capai la boxer sebab dah lama boxer aku berkurangan....time nak bayar tu ada la budak cine yg muka agak cool dan sombong....aku malas nak cara pn dengan kau....tup-tup dia leh lak marah-marah casher yang sangat noob, lelaki mahupun  perempuan....

sumpah nerd nak mati

"apasal banyak kaunter tutup?haiya,buang masa saja...cong ceng cong ceng cong ceng" dengan nada poyo, sombong sambil kembangkan hidung...

babi btul rasa, lu nk marah casher tu buat pe bebal...tnya la pihak pengurusan..cibai tul....aku tengok je cine ni atas bawah...kasut,pass....suar,pass.....baju,pass...ok!confirm kaya nak mampos....mana taknya, bayar pakai kredit card sendiri..tak tau la bagi korang ada kad kredit sendiri tu pekara biasa...bagi aku yang tersangat la kampung ni, wow!!yang mak dia ni pulak leh tengok je anak dia berperangai hodoh sebegitu..hei, lu memang didik anak lu macam tu ke?lu kaya pun, hormat la orang lain gak....bukan lu je ada perasaan.....nasib la bukan mood aku nk nganjing orang time tu.....lau tak free je aku repeat ayat dia......masa ni aku pakai spek beso cam gogle nak pegi berenang serta rambut yang serabai dan kembang.....pastu time aku nak bayar, casher cina cakap dengan aku "cong ceng cong ceng bonus link cong ceng"...ah, sudah!


p/s | boxer lama tertinggal kat umah..shit!!

Tiada ulasan: