K.U.R.A.P.A.T

  Lama dh ak nk wt entry pasal filem K.H.U.R.A.F.A.T ni...tp bile bkk laptop je lupa..bak kata Cik Norazam yakni lecturer matrix aku, " tu la, awak byk mkn semut ni "...xleh bla...hahaha...bile tringat je kt dia mesti nk snyum sorg2..kelaka gle dia nih...tu la prkataan yg xkn miss dr mulut dia...kawan aku si Hamiz ni xhbs2 nk melawan balik dia ckp cm2...ni lg sorg yg bengong cm aku....

fuh!!


  Berbalik pada tujuan asal, aku tgk cite ni masa g Shah Alam aritu...flash back...mmg style la cite ni..aku letak cite antu paling best selepas Jangan Pandang Belakang...antu dia dok tercongok kat tmpt2 yg xdiduga...lagi2 kat part dia ngintai dr dlm keranda...pergh!!aku still dapat merasa keseraman walaupun melihat dr celah2 jari....ha, jgn ckp aku tutup muka..masa tu aku ngah garu jerawat guna dua tangan...kat part2 seram mesti jerawat aku nek..aku pn xtau nape...aku rasa jerawat aku meremang kot....aku bukan takut nk tgk cite2 cmni, cuma aku ada heart attack, xnk la sshkn org len agkt aku nnt...kadang2 aku kecikkan skit mata aku nih...saje taknk dapat the whole view antu tu kuar....walaupun mata aku kecik skit tp dia xkecik cm aku nak time tgk cite2 cmni....

  Cite ni sgt best, korang kene tgk tp ending dia aku xberapa gemar...dia ckp antu tu akan ikut dia sampai dia mati..so, mst la antu tu amik alih mayat dia pas dia mati cam awal2 cite dimana seorang imam kene kuarkan antu dr bdn seseorang sbb dia wat prjanjian ngn setan (ops!!)...standard la cm2 kn lau wt prjajnjian ngn setan tp cite tu dia leh mati ngn aman...what??!!...then cite hbs....haaaaaaaa!!!!!!di situ la aku nmpak keegoan si pengarah a.k.a pelakon utama a.k.a penyanyi rap (erk!!) dimana beliau ingin meninggalkn imej dia yg baik, seseorang yg telah berubah mnjadi baik dlm cite ni...aku mmg xberapa ske syamsul ni, so agak bias la disitu...kahkahkah...aku dulik pe...korang dh tgk nnt bg la pandangan masing2...




p/s | aku paling benci ble cite nak hbs, pekerja wayang dh bukak pintu kuar...bkn pe, dlm cite ni last2 aku rasa cm cite ni lum sampai ending tp pintu dh trbukak so feel no ending dh hilang...xamik masa pn la nk bukak pintu tu....

5 ulasan:

shyda roslan berkata...

haha. betol2. masa tgk kat panggung mang x expect citer da nak abes. alik2. aik,, da abes ke.?? kueng3.~

asunDalbolong berkata...

hahaha..lupa nk ckp lak..kt dlm pggung 2 ada org leh ketawa2...common la...xsesuai kot..rasa nk lempang pn ada...hehehe

shyda roslan berkata...

haha. xleh ek.?? ida pon ketawa gak tiap2 kali part seram. cume skali je menejrit tyme mayat jatuh. hoho. yg tu mg betol2 terkejot.

asunDalbolong berkata...

adoh..spoil la ida ni..kelaka ke?huhu

shyda roslan berkata...

citer tu x kelakar. kawan kat sebelah yg kelakar. da macam kembar siam sebab takot tiap2 kali hantu nak keluar. hahah.