pEngAjAran

  Yeah!bertambah sawang blog aku nih...cantek...malas gile nak bukak...aku bukan pe, on laptop je mesti men game...lepas game, game, study, game, game, study....lebih kurang camtu la..maklum la, orang genius gile cam aku nih memang cmni tabiat dia...lau xde laptop mula la...xleh study la, tension asyik study la, itu la, ini la..aku tau la muka-muka korang ni...lebih kurang camtu la lau xde laptop..sekarang ni student mesti wajib ada laptop..konon untuk study..eceh ceh...jangan nak kencing la....korang nak kencing, g jaoh2...kita cite bende len lak.....

  2 migggu lepas aku g shah alam...memang mustahil la muka aku nk jalan jaoh2 camtu sorg2 kn..ni sume pasal dak celaka yg telah menipu duit abang aku..RM400..bg korang mayb ckit, tp aku ni len, aku cukup pantang duit disia-siakn cam2...lg2 cm bg free...adoi..mmg mmbara la ati aku ni...takat nk goreng telo leh la oi...aku lupa amik gambar masa aku marah tu....

 lebih kurang cmni la

aku mmg dah warning awal2 kt dak tu, lau ak dapat cari, siap la....so, dengan prtolongan kawan baik aku, dapat la ak stay shah alam 2 ari...dia la gak yg jmpe alamat dak tu..dipendekan cite ak xdapat cari dak tu...mmg celaka la...mulut cakap nk halalkan tp ati ni still membara2...menyumpah2 aku kat dak tu...tp aku terpakasa redha gak...tuhan ni maha adil, Dia bg aku ilham cmne nak ugut mintak baik2 kat dak 2...benda tu rahsia la...hahaha....yg bestnya ak dpt mntak dak tu apa yg dia hutang serta kos aku g cari dia....baru dia tau sape masupilami...benda ni jadi sbb trlalu percaya pada orang yg kita xtau kejujurannya....nasihat aku pada korang, nk percaya leh tp kene sediakn payung sblm hujan.....

     kawan aku comel cam chipmunk tak?

        p/s | thanks pada dak tu sbb ak leh jmpe kawan bek aku..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

amboii.~~

asunDalbolong berkata...

erk!siapakah?

shyda roslan berkata...

haha. ida lah. suka-nya dia jumpa kwn baek. haha