18sX



jeng!




maafkan si capik yg x dididik untuk mnjadi pelukis

  Ape 1st impresion korang tgk gambar nih....mesti  korang pk len kan....tgk, nk kencing lg...xhabis2...otak lu ngn otak gua sama la bro...xyah cong la...mesti mata korang tertumpu pada arah minyak tu kuar kn...hahaha...bnde ni lecturer lukis...aku sgt la serius...dia dgn selamba deknya telah melukis tanpa prasaan ragu2...smpai hati beliau mnyeksa batinku utk menahan gelak..gelak kang marah..xpasal2 nnt kene 'hei u, your name?'..
  Aku xsalahkn dia..bende ni mmg btul2 pnya...aku pn lupa dia ckp pasal pe masa nih..asyik tunduk je tahan gelak...senyum sorang2 kene cop gile lak...mayb otak geniusnya btul2 pikir benda ilmiah, cuma dak kuliah aku je yg fokus benda len...pe la nak jadi kt korang nih..berubah la oi...untuk yg xtau apa gambar kat ats sebenarnya, aku perkenalkan, transformer!!ya, lukisan transformer ye adik2...ianya bukan transformer bernama Megatron atau Optimus Prime.....sila padam apa2 yg brkaitan dgn steven spielberg...harus delete dan empty recycle bin...ini lah transformer yg harus anda bayangkan..


hi En.Transformer

 p/s | ala ala...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

correction..
transformer adalah arahan michael bay, bkn yusof haslam atau steven spielberg..hehehe

asunDalbolong berkata...

dem....lupa la am....hahaa