kembalilah dengan idea2 mu....

 Tadi msk kelas instrument and measurement, ak repeat subjek ni..dah la lewat sejam..subjek ni bertindih ngan lab n lecturer sorang lagi 2 leh lak gatal2 nk wt kelas time lab...xlama pas2,lecturer tnya aku...

lecturer : awak semua paham?ha, sape nama awk?
aku : muhammad mazuan.( dah nak tergagap ni )
lecturer : apa?maslan? (xdengar sangat sebab aku cakap sepantas kilat untuk elak gagap)

aku : mazuan.. (steady) 
lecturer : oh, mazuan..awak paham?
aku : paham..(angguk sambil riak)
lecturer : ok..pe awak paham..

sudah.....mampos aku...bukan pe, aku bkn ske men 'expose' kn diri aku ni..nak2 ngan masalah gagap aku ni..lau leh aku nak dok kt belakang orang je..amik seat pn belakang skali...so, nak xnak kene la jawab.

aku : guna rumus tu je la...nak cari yang tu kene guna rumus satu lg..tu je...(aku wat calculation ngan congak je..debor habis ni, lau salah malu doh ngan junior)
lecturer : ok..bagus...mazuan faham, saya anggap awak sume paham..

lega...junior sebelah aku ni begitu kagum lalu menanyakan satu soklan cepu mas.

junior : sng x subjek ni?..

Aku pn ngn sepantas kilat menjawab,

aku : sng je! ( dalam ati, cinabeng, cmne leh terlepas ckp cm2 lak nih...mampos ak..masti ada soklan susulan)
junior : lau senang nape repeat?..(ah!, sudah)
aku : sebab aku dlu malas, bese la taun 1, tp lau wat btul2 senang je (tengok riak dak tu cm dah kene kencing ngn ak je...cepat2 dia ckp kt member dia..)
junior : pergh!cmne ni?kita dh la malas..

Dalam ati aku gelak kaw2 punya...hahahahah..
Fuh!lega dpt cover..hahaha..tp lau ikutkan memang senang pun dan ape yg ak ckp 2 btul, ak memang malas..so, disebabkan hal ini, aku terpaksa perform kat kelas untuk menunjukkan betapa 'senangnya' subjek ni..

   FYI, ape yg aku ckap td bukan untuk tajuk yang tertera tu..langsung tiada kene mengena..banyak sangat melalut tu...gini, semalam aku bukak blog bro Zack, blog yang tersangat feymes walaupun masih baru di cipta dulu..he was coming back from hell..hahaha...setelah 4 bulan hilang tanpa berita, akhirnya dia kembali...
   Korang tau, ati aku betul2 lega...rasa cm melepaskan beban yang besar...nk nangis rasa...gembira sangat sebab dia ok...selama ni aku pikir maybe jadi pape kt dia...rupanya pc dia rosak..semua fan2 dia sanagt2 lah gembira..dalam masa 10jam, 300 lbh org komen dia...aku xtau la bagi korang menabjubkan ke x..bagi aku ye...ahh!..what a great day yesterday...so, pasni leh baca entry2 dia best2..very admire him coz can make a great words..wish me i can be like him....

 p/s : bile nak bagitau sume orang ni...

Tiada ulasan: