Ragam

Banyak-banyak pekara,
Aku paling suka memerhati
Dikala manusia sibuk dengan kehidupan
Aku rela duduk disudut kecil
Diam dan memerhati
Kadang kala boleh senyum sendiri
Banyak ragam
Aku nikmati semua
Di muka buku pun aku masih memerhati
Ya, yang ini aku membuang masa
*gelak
Sekarang paling selalu aku lihat
Sultan Kelantan.
Percaya la
Bukan aku membenci
Cuma bosan
Aku tahu sultan kamu sangat merendah diri
Betul-betul berjiwa rakyat
Tapi bila di ulang-ulang
Aku naik bosan
Sama macam kau buat lawak berulang kali
Kali pertama gelak
Kedua gelak lagi
Ketiga menyampah tahu
Sekali aku ulang
Bukan aku benci sultan kau
Cuma penyampaian yang berulang-ulang
Lagi pun
I don't give a shit about sultan
Kau nak banding sultan kau dengan sultan aku pun
Aku tak kisah.
Jangan terasa ya , =P
Ingat
Ini aku
Bukan kamu-kamu

Tiada ulasan: